marți, 8 aprilie 2008

8 gânduri din momentul ăsta

1. Am avut o zi plină şi cea de mâine se anunţă cel puţin la fel de plină.

2. Oare ce voi visa la noapte?

3. Parcă sună bine piesa asta.

4. Asta, garantat, sună foarte bine.

5. Cu asta m-am distrat de când am ajuns acasă, laserul ondulându-se pe ritmurile pieselor ascultate ("Lasăr frateeee!").

6. Aş mai compune ceva, dar versurile nu-mi curg prin minte.

7. Mă uit în gol şi mă gândesc la.... (who knows what?....)

8. Parcă urlă perna după mine, cred că-mi duce dorul... let's not keep it waiting then... Nighty night all my readers :)


P.S. era să uit... leapşa mi-a fost transmisă de Kittutza şi la rândul meu o transmit la: Mania de a fi unicul (Andrei) şi IulYa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

deci: ASTA e cea mai tare! :D parol! :*
( titi )